22 Ağustos 2009 Cumartesi

İLK ÖDÜLÜMMMM ve TEŞEKKÜRÜM.CEVAPLARIMMMMMM



creative(ÜRETİCİ) blogger ödülü..ilk mimimden sonra ödülümü de almış oldum SEVGİLİ arkadaşım IŞILAYIN ÇAY SAATİne çok teşekkür ediyorum..

ödülümüzün kurallarına gelirsek:

1- Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2- Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3- Ödülün logosunu yayınlayın
4- 7 yaratıcı blogeri ödüllendirin.
5- Bu 7 bloğun linklerini yayınlayın.
6-Ödüllendirdiklerinizi bundan haberdar edin.
7- Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

7 ÖZELLİĞİM (kişilere göre
çok inatçıymışım ( eşim dedi
cimriymişim ( kızım dedi
tutumluymuşum ( kaynanam dedi '' bu söze dikkat
bazen hiç anlaşılmazmışım ( kızkardeşim dedi
melekmişim (kızımın arkadaşlarına göre '' hı hı öyledir diyor kızımda
herkessss kendine bakacakmış,eşim menendim yokmuş( anam diyor
benim özelliğim bence'ki herkesde bu görüşe katıldı VEFAKAR OLMAMDIR

ilginçtir,değildir kısaca cevaplamaya çalıştım
BEN BU ÖDÜLÜ BÜTÜN ARKADAŞLARIMA VERSEM NE OLURKİ?
HİÇ BİŞEY OLMAZ.verdim gitti...
herkese sevgiler

1 yorum:

ışılay dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşım cevapların için ..:)