2 Aralık 2009 Çarşamba

havuçlu kek tarifi,havuç yemeyenlerdenseniz böyle değerlendirin


un der gecerdim duyardım TAM BUGDAY ununuda hiç denememiştim,bu sefer kekimi sinangil unlarının tam buğday unuyla denedim,şöyle tasvir edeyim,hani normal biküvi yersiniz ardındanda kepeklisini yersiniz nasılki damağımıza bir gevreklik gelir ya onun gibi bişey.birde kullnılmayı bekleyen kuş üzümleri gördüm planda yoktu onlarıda ekledim.
siz en iyisi kendiniz yapın pişman olmayacaksınız...

HAVUÇLU KEK TARİFİ BİZ 5 Kişi yedik

1 büyük havuç (rendelenmiş) faydaları içinde TIKLAYIN
2 yem kaş.kakao
3 yum. 1 su bar.sıvı yag (mısırözü kullandım
1 su bar.şeker 1 çay bar.kuş üzümü
1 su bar.süt,(yum.soguktu sütü ılıttım
1 paket sinangil kab.tozu
1 çimdik tuz veee
3 su bar.tam buğday unu

her zamankinden şekerle yumurtaları çırpalım,
sütü,havuçları,tuzu ilave edelim,sonra kakao ve kab.tozuyla unla
karışımı tamamlıyoruz,
yagladığımız,kalıba hamurun yarısını döküp kuş üzümlerini ortasına serptim,böylece kuruma şansları kalmadı,
bu defer 170 derecede tam 30 dak.pişirdim...
bu tarifimi elzemhobby arkadasımın etkinliğine yolluyorum,selamlarımla beraber
KUTSALSOFRA AFİYETLER DİLER

3 yorum:

Unknown dedi ki...

tarifiniz yayında üstadım.ellerinize sağlık olsun desteğinizden dolayı teşekkür ederim.tekrar beklerim.ablacım var meydanda büfe işletiyor.Samsundan günlük hava-yol durumu haberlerine kadar vakıfım.kalın sağlıcakla...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Ne güzel de kabarmış.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Ellerıne sağlık canım çok güzel görünüyor.Sevgiler.