10 Mart 2010 Çarşamba

DEĞİŞİK bir peynirli poğaça tarifi,harika bir poğaça çeşidi...



Bu inanılmaz beğeni alan tarif ÜMİTustadan,en az 15yıllık,odur budur sayısızca yapmış,defalarca tarif vermişizdir,bu kezde bu tarifi değerli ziyaretçilerime vermek istiyorum,hiç firesiz muhteşem bir lezzetli poğaça.
ben tarifini vermek istiyorum herkese teşekkür ederim,resmi bile doyuruyor


İŞTE TARİFİ: 4-6 KİŞİLİK
3 yumurta( birinin sarısı ayrılsın )
1 su bardağı sıvı yağ ( margarın kullanmayınız )
1 su bardağı yoğurt veya süt
1 paket kabartma tozu
yaklaşık 1.5 çay kasığı tuz
1 kalıp (200gr h.şakir sabunu kadar)beyaz peynir
Aldığı kadar un ( ölçmeyi unuttum )
YAPILIŞ: Yumurtanın bır sarısı ve peynır harıc diğer malzemelerı karıstırın
yavaş yavaş unu eklemeye beşlayın ele yapışmıyacak yumuşaklıkta ( mumkun olduğunca yumusak ama ele yapısmasın ) hamur yoğurun ( İŞTE FARKI burda başlıyor)ufaladığınız peynirleri hamura katıyorsunuz(bakınız küçük resim) peynır ve hamur karısana kadar yogurun ama cok fazla yogurmayın peynırler çok ezılmesin sadece karışsın yeter
sonra diledığinizce şekillendirıp yumurta sarısı sürüp üzerlerine susam,çörek otu, haşhaş vs. serperek 180-190 derece fırında pişirin
Emeğinize değecek bir tarif harika ötesı birşey

KUTSAL SOFRA / afiyetler diLer...

21 yorum:

Tarif diyarı dedi ki...

Bu güzel poğaçanın resmini koyup tarifi eklememek olmaz. poğaçanın kıyır kıyır ve ağızda dağıldığını tahmin ediyorum ve tarifi yayınlarsanız güzel olur.Elinize sağlık

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik afiyetler olsun.

Adsız dedi ki...

bu pogacanin tarifini ben bekliyooruum

susamcorekotuFeriha dedi ki...

aaaa bak şimdi oldu mu yaa! en geç 1 saat içinde yazmanı bekliyorum yani 1 saat sonra burdayım haydi başla yazmaya

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım resim iştah açıyor ama sen yinede tarifini ver:)

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

canımm bu kadar guzel poğaçaları almak ıstemeyen olacagını sanmıyorum:)ilk sıradayım istiyorum:)hemen hemen hemennn:)sevgıler

susamcorekotuFeriha dedi ki...

BAK SÖZÜMDE DURDUM GERİ GELDİM AMA TARİF????????? :((((((

Sevil Şahin dedi ki...

canım merhaba benimle iletişim bilgini paylaşırmısın
birdemliksohber.com sevil

Sevil Şahin dedi ki...

ben istiyorummm

extra modeller dedi ki...

arkadaım ya bunlar resmen hani nerde çay ,dedirten cinsten,leziz olacaklarına eminim,makarnaların tarifinden belli,bekliyorum şahsım adına,kactımmmmmmmmm

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım merhaba:)Ben geldim artık..Ellerine sağlık poğacalar harika görünüyor.Ellerine sağlık..Sevgiler bıraktım.

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

canım benım,ellerıne saglık,muhtesem görunuyor.
sevgiler..

emelce yemek dedi ki...

seni listeme alamiyorum sayfada sorun cikiyor en kisa zamanda tekrar deneyecegim.pogacada harika ellerine saglik

gelibolu17 dedi ki...

...Söylesene ey dünya...
senin yükünle bizimki bir olurmu?
sana insan,bize ise dağların bile taşıyamadığı KURAN indi...
senin sırtında bir dünyanın,bizim sırtımızda iki dünyanın yükü var...
senin sorumluluğun insana,bizim sorumluluğumuz YÜCE ALLAH'adır...
sende çöp,bizde günah yükü vardır...
Ey dünya sen belirlenmiş yörüngenden geçersin,
biz kıldan ince sırattan nasıl geçeriz?
Bizleri sırattan geçirecek amellerin farkında olmamız duasıyla...
HAYIRLI CUMALAR....

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

arkadaşım bende tanıştığıma memnun oldum msn ni kayıt ettim ama onu açmaya vaktim olmuyor görüşmek istemişsin yorum bırakırsan ben cevaplandırım istersen yayınlamam kucak dolusu sevgiler cevap bekliyorum.

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

beni izlemeye alırsan sana daha çabuk ulaşa bilirim

bademcicegi.com dedi ki...

merhabalarrr:)) nasılsın canım kusura bakma linkini ancak yeni ekleyebildim birkac gündür siteyle ilgilenemedim.bu arada pogacan nefis görünüyorrr emegine saglıkk.. sevgilerimi yolluyorum

Mukaddes Sezer dedi ki...

Bir ara bu tarif benim acil misafir kurtarıcımdı :)nerdeyse çay demlenene kadar oluyor ve hiç şaşmazdı lezzeti, ama margarin kullanırdım sıvı yağla hiç denemedim .Ellerine sağlık bunuda deneyeyim bari teşekkürler .

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

merhaba canım çok sık uğrayamıyorum kusura bama bugün fırsat bulmuşken dolaşmaya bir gidip iyi dileklerimi bırakayım dedim:)))
canım güzel bir haftaya başlaman dileğiyle sevgiler.

Şu hırsızlık olaylarıda sıktı artık utanmadan nasıl bir cesaretle yapıyorlar anlamıyorum.

Adsız dedi ki...

siz bizi gerizekalımı sanıyosunuz al tarıfınde senın olsun her kım yazdıysa onu kusura bakma ne yazacagımı unuttum name : hacı şakirrr

Adsız dedi ki...

çok güzel oldu çokkk saooll leman çiğdem ellibeş