2 Mart 2010 Salı

EĞRETİ GELİN FİLM İZLE medinizmi hala?hemen tıklayın ve izleyin...

Neslihan arkadaşımız gene içimde sinema canavarını hoplattı,evet ben bir sinemakoliğim,dünbugündür tavsiye ettiğ filmler çok ilgimi çekti,
film tercihlerimiz çok yakın görünüyor.şöyle nette film sitelerini bir dolaşayım dedim,karşıma eğreti gelin filmi çıkınca aramayı durdurdum.
EĞRETİ GELİN filmi ni daha önce yarım yamalak izlemiştim,denk gelince oturup baştan sona evimin rahatlığında pc den seyrettim,
sitenin fimlerinin çoğuncası tıklanınca açılıyor,
kimi filmleriyse tıklanınca film yerine reklama yönlendiriliyor,bunu şık bulmadım ammaaaaaaa,reklam yayıncının hakkı,nihayetinde bir kazanç için emek veriliyor
e ziyaretçide destek için reklam tıklamıyorsa ne yapsınlarki!neyse mesajı anlayan anladı,EĞRETİ GELİN filmi izle.BURAYA TIKLAYINIZ..
hep afiyet diliyorduk ya,afiyetiniz bozulmadan
bu sefer KUTSALSOFRA iyi seyirler diler...

1 yorum:

yaseminkale dedi ki...

seyrettim ben ... aslında denizlide çekilecekti ama bizde öle şey yok demişler çekim yaptırmamışlar aslında eğreti gelin varmış denizlide:))